Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

O kas, jei ateitis jau dabar?

2024-11-07, Ketvirtadienis 14:35
Jūratė Žalienė, Ieva Kulikauskienė

Paanalizuokime įgūdžius, kurių reikės ateities darbuotojams, kai vis labiau bus taikomas dirbtinis intelektas, kai vis daugiau bus savitarnos, greičio, įvairovės. Kokie bus klientų lūkesčiai po 3, 5 ar 10 metų bei kaip elgtis ir ką mokėti turės pardavėjai ar klientų aptarnavimo specialistai? Ir ar tikrai tų įgūdžių reikės „kažkada ateityje“ – gal viskas vyksta jau šiandien...

Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: https://www.patreon.com/ziniuradijas

Naujausi epizodai