Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Kaip keičiasi rinkodara, kai jungiasi dvi didelės įmonės?
2020-02-13, Ketvirtadienis
14:35
Giedrius Juozapavičius
Apie tai, kaip po įmonių susijungimo kuriamas naujas prekės ženklas, apie iššūkius neprarasti uždirbto įvaizdžio ir klientų, apie CMO vaidmenį, pagrindinius KPI ir tai kas svarbiausia 2020-aisiais, kalbės „Telia“ marketingo vadovė Vaida Jurkonienė.
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės