Prieš beveik dešimtmetį šeimos verslas nustebino rinką inovatyviais produktais – įvairių lietuviškų uogų bei daržovių milteliais ir užkandžiais. Iš pradžių idėja klientams kėlė nepasitikėjimą ir nuostabą, kodėl jiems siūlomas maistas, kuris labiau tiktų astronautams? Tačiau „Urban food" įrodė savo vertę ir šiandien šiuos produktus mielai renkasi ne tik lietuviai, bet ir japonai, britai bei airiai.
Kaip įveikti pradinį nepasitikėjimą ir užaugti iki tarptautinio verslo? Ar šeimos nariams dirbant kartu pavyksta išvengti konfliktų?
Apie visą tai pokalbis su bendrovės „Kvalitetas", kuri vysto prekės ženklą „Urban food", vadove Gintare Lauce.
Projekto „Sėkmės receptai“ partneris „Noviti Finance“. „Noviti Finance“ sąžininga verslo paskola.
Komentarai
Bendravimo taisyklės