Šioje laidoje bus nagrinėjama išties sudėtinga, bet labai aktuali tema – kaip išmatuoti ryšių su visuomene darbų efektyvumą.
Juk dar yra nemažai įmonių vadovų ir darbuotojų, kurie, matyt, galvoja, jog vienintelis būdas tai padaryti – suskaičiuoti, kiek naujienų portalų paskelbė jiems nusiųstą pranešimą spaudai. Na, o jeigu kalba eitų apie spausdintus leidinius – tokiu atveju iškart būtų žvelgiama į jų tiražą. Neva, kuo jis didesnis – tuo labiau pasisekė. Ar tikrai?
Kaip iš tiesų reikėtų matuoti ryšių su visuomene darbus ir skaičiuoti iš jų gautą naudą? Ar apskritai ši veiklos sritis yra išmatuojama?
Apie tai pasakos ryšių su visuomene agentūros „Integrity PR“ vadovė Daiva Lialytė bei ryšių su visuomene ir konsultacijų bendrovės „Attentum“ direktorė ir partnerė Žana Jakevičienė.
Komentarai
Bendravimo taisyklės