Visiems gerai žinomoje vieno gėrimo reklamoje sakoma, kad įvaizdis dar ne viskas – troškulys yra viskas. Komunikacijos ir ryšių su visuomene srityje šis teiginys turėtų būti sudėliotas atvirkščiai. Tiesa, yra nemažai sakančių, kad įvaizdis yra butaforija, už kurios slypi tikri ir nebūtinai gražūs dalykai. Tačiau galbūt tai yra mitas?
Ar asmeninis įvaizdis yra skirtas trūkumų maskavimui ir privalumų išryškinimui? Kaip būna formuojamas žmogaus įvaizdis ir kiek tam dėmesio skiria verslo bei pramogų pasaulio atstovai?
Apie šiuos ir kitus dalykus kalbės Orijana Mašalė, agentūros „OMConsulting“ įkūrėja bei Edvardas Žičkus, žurnalistas, TV laidų vedėjas ir prodiuseris.
Komentarai
Bendravimo taisyklės