Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip aistra kvepalams virto verslu?

2024-11-08, Penktadienis 07:07
Eglė Gabrytė

Nuo vaikystės jautusi ypatingą meilę parfumerijai, Gertrūda Dovalcovienė sukaupė įspūdingą kolekciją – kelis šimtus kvepalų buteliukų. Sulaukusi 28-erių, ji nusprendė, kad atėjo laikas šią aistrą paversti kažkuo daugiau. Taip gimė nišinių kvepalų prekės ženklas „Ambrette", skirtas išskirtinių kvapų mėgėjams.

Kokį atsarginį planą turėjo jauna verslininkė, jei šis verslas būtų nepasisekęs? Kas labiausiai pasiteisino sprendžiant iššūkius?

Apie tai pokalbis su prekės ženklo „Ambrette" įkūrėja Gertrūda Dovalcoviene.

Projekto „Sėkmės receptai“ rėmėjas – „CapitalBox. „CapitalBox“ verslo paskolos pritaikytos kiekvieno verslo augimui.

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: https://www.patreon.com/ziniuradijas

Naujausi epizodai