Paskambinkite į studiją

pexels startup stock photos 7369
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip sukurti tai, kas augtų?

2024-10-09, Trečiadienis 07:07
Eglė Gabrytė

Mykolas Karpičius – vos 24 metų verslininkas, kuris jau spėjo įkurti ne vieną sėkmingą verslą. Paskutinė jo iniciatyva – startuolis „Cannumo", kuriantis ir siūlantis inovatyvius probiotinius gėrimus. Nors startuolis įkurtas mažiau nei prieš metus, tačiau sparčiai plečiasi ir yra vienas greičiausiai augančių prekės ženklų Baltijos šalyse.

„Per visus savo verslų kūrimo metus supratau svarbų dalyką: verslo tikslas yra ne tik pelno siekimas, bet ir naudos teikimas visuomenei", – rašė Mykolas savo „Sėkmės receptų" anketoje.

Kuo ši nauja veikla skiriasi nuo ankstesnių? Kokie veiksniai padėjo Mykolui sukurti vieną greičiausiai augančių prekės ženklų? Laidoje „Sėkmės receptai" verslininkas dalinasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie sėkmės paslaptis bei ateities planus.

Projekto „Sėkmės receptai“ rėmėjas – „CapitalBox. „CapitalBox“ verslo paskolos pritaikytos kiekvieno verslo augimui.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: https://www.patreon.com/ziniuradijas

Naujausi epizodai