Mykolas Karpičius – vos 24 metų verslininkas, kuris jau spėjo įkurti ne vieną sėkmingą verslą. Paskutinė jo iniciatyva – startuolis „Cannumo", kuriantis ir siūlantis inovatyvius probiotinius gėrimus. Nors startuolis įkurtas mažiau nei prieš metus, tačiau sparčiai plečiasi ir yra vienas greičiausiai augančių prekės ženklų Baltijos šalyse.
„Per visus savo verslų kūrimo metus supratau svarbų dalyką: verslo tikslas yra ne tik pelno siekimas, bet ir naudos teikimas visuomenei", – rašė Mykolas savo „Sėkmės receptų" anketoje.
Kuo ši nauja veikla skiriasi nuo ankstesnių? Kokie veiksniai padėjo Mykolui sukurti vieną greičiausiai augančių prekės ženklų? Laidoje „Sėkmės receptai" verslininkas dalinasi savo patirtimi ir įžvalgomis apie sėkmės paslaptis bei ateities planus.
Projekto „Sėkmės receptai“ rėmėjas – „CapitalBox. „CapitalBox“ verslo paskolos pritaikytos kiekvieno verslo augimui.
Komentarai
Bendravimo taisyklės