Tyrimų duomenimis, labiausiai savo verslą linkę pradėti 18–29 m. žmonės, tačiau dažnai jiems trūksta finansinių išteklių, žinių ir įgūdžių. Gal todėl, kad, kaip rodo VšĮ Inovacijų agentūros užsakymu atliktas tyrimas, net 63% šios grupės žmonių neturi ir niekada neturėjo savo verslo, net 24% savo verslo turėti net neplanuoja, o 47% apie savo verslą pagalvoja, bet jo pradėti taip ir nesiryžta. Tad ko reikia, kad jaunimo verslumas didėtų? Kad jaunimas kurtų daugiau verslų, o jų verslai būtų sėkmingi?
Laidos „Sėkmės receptai“ tikslas – paskatinti jaunus žmones išdrįsti steigti savo verslą, parodyti geruosius jau veikiančių jaunų žmonių sukurtų verslų pavyzdžius, atskleisti jų kūrybiškumą ir gebėjimą spręsti kylančius iššūkius.