Socialiniai tinklai labai greitai tapo neatsiejama šiuolaikinio gyvenimo dalimi. Žmonėms – tai pramogų ir informacijos šaltinis, o verslui ir įvairioms institucijoms bei organizacijoms – galimybė pasakoti apie save, formuoti įvaizdį ir net kontroliuoti kylančių krizių naratyvą. Nors dauguma apie viešinimą galvojančių žmonių jau supranta, kad socialiniai tinklai yra galingas ir reikalingas įrankis, kuris gali papildyti ryšių su visuomenę arsenalą, tačiau kol kas tikrai ne kiekvienam pavyksta tinkamai išnaudoti šį komunikacijos kanalą. Kokia gi tinkama ryšių su visuomene ir socialinių tinklų dermės formulė?
Laidos svečiai – “INK agency“ vyr. partneris Kęstutis Gečas ir „Tele 2“ Baltijos regiono korporatyvinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
Komentarai
Bendravimo taisyklės