Lietuvoje turinio rinkodaros terminas pradėjo sparčiai populiarėti maždaug 2012-aisiais. Galbūt tai sutapo su besibaigiančia ekonomikos krize ir poreikiu ieškoti naujų kūrybiškų būdų patekti į vartotojų širdį, o gal ir technologijų tobulėjimas tuomet pasiekė tokį lygį, kai tapo kur kas paprasčiau ir pigiau įgyvendinti turinio rinkodaros projektus. Nors turinio rinkodaros reiškinys atrodo visai naujas, pažvelgus į istoriją galima pamatyti, kad jis gyvuoja jau seniai. Štai 1900 m. prancūzų padangų gamintoja „Michelin“ sukūrė „Michelin“ gidą – kasmet išleidžiamą knygą, kurioje pateikiamas geriausių restoranų ir viešbučių sąrašas. Kas pasikeitė nuo to laiko? Kaip atrodo šiuolaikinė turinio rinkodara? Kam ji skirta ir ką ji gali padėti pasiekti?
Į šiuos ir kitus klausimus laidoje atsakys rinkodaros agentūros „AdDrama“ įkūrėja ir vadovė Laura Domarkė bei ryšių su visuomene agentūros „VIP Communications“ projektų vadovas ir turinio rinkodaros žinovas Tomas Bagdonas.
Komentarai
Bendravimo taisyklės