Reklamos – jas matome ne tik stenduose gatvėse, televizorių ekranuose bet ir socialiniuose tinkluose. Būtent į tokį marketingą ir reklamas verslai investuoja vis daugiau savo pinigų. Ir ne be reikalo – socialiniuose tinkluose „gyvena“ vis daugiau žmonių.
Eurostato duomenimis, 84 proc. jaunuolių Europos Sąjungoje (ES) naudojasi socialiniais tinklais. Tuo pačiu jie tampa vis svarbesniu reklamų taikiniu. Bene pusė jaunimo – 48 proc. Z kartos atstovų – nurodo, kad yra įsigiję kokių nors produktų, nes jiems tai rekomendavo nuomonės formuotojai.
Europos mastu įvairiomis direktyvomis reguliuojama verslų ir įmonių marketingo veikla. Pavyzdžiui, kalbant apie įtakos formuotojus – jie privalo pažymėti turinį, kuris yra reklaminis. Taip pat europiniai teisės aktai draudžia tokius tiesioginius reklamos raginimus kaip „pasakysi savo tėvams, kad tai tau nupirktų“.
Visgi, kaip į reklamą ir marketingo apžavus žiūri pats jaunimas? Ar jie jaučiasi marketingo aukomis? Ko imasi tie, kurie siekia pataikyti į jaunuolių širdis – kokios marketingo strategijos veikia? Pokalbis su socialinių tinklų specialiste, ne vienerius metus dirbusia marketingo srityje, Klaudija Lukošiute.
Laida yra Europos radijo stočių tinklo „Euranet Plus“ dalis.
https://euranetplus-inside.eu/euranet-network-news/
Komentarai
Bendravimo taisyklės