Yra be galo daug pačių įvairiausių kūrybinių industrijų apibrėžimų. Kai kurie iš jų leidžia kalbėti, kad jos sukuria net iki kelių procentų pasaulio bendrojo vidaus produkto. Kai kurie – kad dar daugiau: priklauso, ar priskirsime prie šios bemaž begalinės srities kiną ir televiziją, ar ne.
Bet tokiais laikais, kai patentuojami specifiškai užapvalinti telefono kampučiai ar diskutuojama dėl to, kas sukūrė unikalų geltonos, žalios ir raudonos spalvų derinį, neišvengiamai supranti, kad kultūra, kuri kartais valdžios ar verslo vis dar laikoma kažkokiu neaiškiu reiškiniu arba kelių inteligentų žaisliuku, yra toli gražu ne tai.
Simbolinė vertė jau senokai pasaulyje yra svarbesnė negu apčiuopiama, materiali vertė. Ir mokama už ją daugiau. O simbolinė vertė ir yra tai, ką kuria kūrybinės industrijos, kad ir ką prie jų priskaičiuotume. Tad kaip atrodo kūrybinės industrijos Lietuvoje?
Laidą veda žurnalo „Verslo klasė“ redaktorius Aurelijus Katkevičius.
Jo pašnekovai – Vilniaus dailės akademijos dizaino inovacijų centro vadovas Marius Urbanavičius ir kultūros politikos ekspertas Audronis Imbrasas.
Laidą rengia „Verslo žinios“.
Komentarai
Bendravimo taisyklės