Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ veikia jau 8 metus. Jos veikla iš didžiųjų šalies miestų plečiasi po visą Lietuvą, didėja ir paslaugų spektras. Tokią plėtrą paskatino ir koronaviruso pandemija, kai žmonės, vengdami kontaktų, vis dažniau rinkdavosi apsipirkti internete.
Paulė Meidutė, „Barboros“ rinkodaros vadovė, ir Jurgita Gižaitė-Tulabienė, „Barboros“ komunikacijos vadovė, pasakoja, kaip vyksta darbas nuo tos akimirkos, kai pirkėjas išsiunčia užsakymą, iki momento, kai jis pristatomas į jūsų namus. Ar žinojote, kad vienas iš jų darbuotojų veiklos principų – rinkti prekes kaip sau? Užsakymo kokybei skiriamas itin didelis dėmesys – tam yra net speciali pareigybė. Apie naujus apsipirkimo būdus ir pirkėjų įpročius klausykite laidoje „Maksimalus pulsas“ trečiadienį 11:35 val.
Laidą „Maksimalus pulsas" pristato lietuviškas prekybos tinklas „Maxima".
Komentarai
Bendravimo taisyklės